OHYESOHYES

Keep your filthy paws off my silky draws

Publicerad 2012-01-31 21:22:20 i HOTNEWS,




Aloha, flickor. Jag har så mycket att göra just nu att det nästan är löjligt. Det mesta är helt och hållet fantastiskt, som att jag ska hålla ställningarna på ett välgörenhetsevent på nattklubben Laroy nästa fredag (mer om det senare, ni måste komma allihop) - men mycket är så överdimensionerat stort att jag blir till en liten pöl på golvet.

However. Enough self-pity, dears. Keep calm and drink... Tea (see - säg nu inte att jag inte förespråkar en hälsosam livsstil). Nu säger vi godnatt för att imorgon dra på oss våra hippaste manchesterbyxor och slå världen med hänpnad. Innebär det att ni vill flasha era intimare delar in style of ovan, så lovar jag att stå bakom er till etthundra procent. Man har inte roligare än man gör sig.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-01-31 22:38:14

det låter kul med eventet :)

Postat av: frida

Publicerad 2012-02-01 15:12:07

assa du är bara så underbar! skapar alltid ett leende på mina läppar varje gång jag kikar in här (vilket sker flera gånger per dag) och längtar alltid på dina nya påhitt!



you go girl!



/en av dina flickor

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-02-01 21:11:44

Nu är guldväggen klar! http://trueborn.blogg.se/2012/february/newpinkgoldroom.html

Postat av: malin

Publicerad 2012-02-03 12:16:40

så jävla king bilder:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela