OHYESOHYES

Back in blacks that rocks

Publicerad 2012-01-21 15:44:01 i TOP CLOTHING,








gif creator

Kanske beror det på att jag har insett avsaknaden av tjusigt enkla plagg i mina klädhögar, kanske är jag bara... Ni vet - way trött på färg. I vilket fall är jag löjligt såld på helsvarta godbitar just nu.

Helst av allt vill jag slänga ned min lackat svarta portmonä i min svarta läderväska, dra denna favorit över huvudet och rusa till närmsta galleria på svartklädda fossingar. Men icke, dears. Ett löfte är ett löfte varför jag systematiskt (nåja) rotat igenom mina piffiga possessions för att hitta bortglömt mörker. Se - ibland är jag faktiskt fantastiskt praktisk.

Jag fyndade filthattar, spetsiga Stella McCartney-lookies, skinnbyxor och sobra långkläningar. Bland annat. Var och en är sin egen lyckas smed, flickor. Och varje garderob är en outtömlig guldgruva. Allt handlar om inställning. Och om att låsa in kontokort, plånbok samt shoppinglista och slänga bort nyckeln.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-01-21 16:05:29

Det är snyggt med svart! :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-01-21 22:45:19

Svart funkar jämt! Och en svart hatt vore inte helt fel. Hatten ovan var häftig!

Krya på dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela