OHYESOHYES

The list of DIY

Publicerad 2012-02-20 19:27:36 i GÖR DET SJÄLV,




Okej - visst. Det kanske inte är en lista, eftersom den bara innehåller två saker. Faktiskt så är den mer åt par-hållet. Ett dazzling par saker som jag inom way snar framtid tänkte sätta klorna i. Ni förstår, med hjälp av bara mina egna händer, några nystan svart garn, ett antal stickor (eftersom they're likely to be lost by undertecknad under tiden), randigt tyg, en symaskin (det är meningen att ni ska förundras över hur få saker jag behöver för att få detta under i hamn så... Förundras lite. Ge mig lite att jobba med, chiquitas) och min fabulösa kreativitet ska jag skapa en ny garderob. Eller i alla fall något åt det håller. Det är accessoarerna som gör det, och just det kommer en hipp väska och en öronvärmare med egna öron göra way gallant.

Faktum är att jag på väg mot denna hippa alptopp ska spendera ett antal timmar i en buss (jo - really) och vad passar bättre som piffigt tidsfördriv än stickning? Jag misstänker nämligen att mina medpassagerare kommer att misstycka om jag tar med mig en symaskin. In other words ska jag genast rota mig fram till ett par stickor, och as soon as possible shoppa några meter garn. Sedan ämnar jag blåsa liv i stickningskunskaperna (jag väntar någon månad med hjärt-väskan. Jisses, låt oss inte gå händelserna i förväg här). Så svårt kan det faktiskt inte vara.

Önska mig lycka till. Jag kan komma att behöva det. Troligtvis inte. Men ändå.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Telle

Publicerad 2012-02-21 09:45:22

För att du delade med dig av ditt fabulösa vitlökstips fick du en finfin länkning på bloggen ;D



Lycka till med stickorna (:

Postat av: Emmelie - SagaPhotos

Publicerad 2012-02-21 11:01:39

Åh tack så mycket, vad glad jag blir :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-21 15:41:49

haha så söta mössisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela