OHYESOHYES

Mixtape: Where the yellow grass grows knee-high

Publicerad 2012-02-27 10:07:00 i MIXTAPES,











Dagen till ära föreslår jag att ni drömmer er bort till solkysst gräs och hetluft. Jag tänker göra det motsatta, men det kan ju ingen av oss hjälpa.

När jag kommer hem tycker jag att vi säljer vårt dyraste par remsandaletter och åker till en varm plats ihop. Vi kan bada i dammiga pooler varje dag, läsa tummade deckare och dricka whisky till frukost. Jag tror att vi skulle få en fantastisk semester. Håller ni inte med?

Ciao!

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2012-02-27 16:28:22

Åh vilka fina bilder!

Postat av: malin

Publicerad 2012-02-28 14:04:42

sjukt fin inspo!:)

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-02-28 16:12:27

Älskar bilderna! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela