OHYESOHYES

If you're looking for trouble you're looking for me

Publicerad 2012-02-10 18:43:33 i HAPPENINGS,








Girls! Vet ni hur mycket jag har svirat runt denna vecka? Jag har känt mig som Anna Wintour inför ett späckat septembernummer, eller något. Har ni läst Dagens Nyheter? Har ni läst Metro? Har ni hört att årets välgörenhetsevent med stort V går av stapeln på Laroy ikväll? Jag är hostess (tillsammans med alltid lika piffiga Tove, naturally) och ni ska skaka rumpa tills klackarna trillar av.

Kom klockan 9 och absolut inte efter 11. Då går inträdet på 100 kronor till Stadsmissionens way viktiga arbete. Jag vet att ni vill. Kom och festa loss med mig ikväll, chiquitas. Och ta med en hundring. I cash.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela