OHYESOHYES

"I just like to feel better dressed than other people"

Publicerad 2012-02-19 23:25:26 i TIPSIGT,

När jag blir gammal ämnar jag sitta på en terass någonstans med sol på nästippen och sangria i den ena handen och en mops i den andra. Och en jäkla massa Chanel i garderoben. Ungefär som de här donnorna i The Sartorialist version två-punkt-noll. The revival of the pantertant, fast på ett way tjusigt sätt.

Jag ramlade in på världens undebaraste blogg som jag har hört det viskas om förut, men som jag liksom aldrig kommit mig för att sätta mig in i. Big mistake. Huge mistake, flickor. Coola Advanced Style förevigar personer med... Spot on - avancerad stil. Som bara älskar kläder. Och har minst sju decennium på nacken.

Spana in Advanced Style's trés dazzling video och känn hur inspirationen kokar över. Jag vill matcha allt i min garderob på en och samma gång. För, ärligt nu - vem gillar egentligen inte att känna sig bättre klädd än alla andra? Precis. Försök inte. Jag känner er utan och innan. Vi är så nära varandra it's almost scary, chicas (excuse me, is that your hand on my leg?).



Gotta love it. Och bilderna sedan. Vilka bombnedslag till oldies. Precis såhär ska jag bli när jag går i pension och kan läsa Vogue Australia på heltid.







Klicka dig in på bloggen as soon as possible. Livsviktig inspiration kan gå förlorad.

build animated gif

Känns det fortfarande jobbigt att ta emot styling-tips från någon med skor äldre än din vintage-kavaj från YSL? Girls - lyssna bara på my main man Tupac. Got it? Got it. Peace.



Ciao!

Kommentarer

Postat av: Sari

Publicerad 2012-02-20 09:20:00

Åh så härligt och inspirerande inlägg, man blir glad :) Love it!

Postat av: mariale

Publicerad 2012-02-20 14:47:43

Those ladies are so cool!

xx

mariale

<a href="http://myfashionbug.blogspot.com/">My Fashion Bug</a>

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-20 17:48:24

Har varit inne på den bloggen. Helt underbar ju!



Svar: Tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela