OHYESOHYES

ROCKIN' ALL OVER THE WORLD

Publicerad 2012-08-31 12:26:00 i HOTNEWS,


 
 


LAST DAYS OF SUMMER. HEY NERDS! Vad händer hos er? Här skiner solen precis som vanligt och jag dricker grönt té dagtid och Sex On the Beach nattetid precis som vanligt. Jag badar, solar mig kaffebrun och bränner mig på kokheta klippor precis som vanligt. L och O åkte hem idag och vi har haft en très underbar vecka. Dock blir dessa tre - aningen pixliga men i sanning knäppta med kärlek - föreviganden för tillfället min enda dokumentation av våra äventyr, eftersom min kamerasladd anländer först på söndag.
 
Nu planerar jag att ta långa promenader med way smashing semestermusik i öronen och tankarna långt, långt borta.
 
Jag hoppas att ni nästlar er in på privata modevisningar, kommer ihåg att ta med er era leopardmönstrade paraplyer eftersom det sannolikt regnar samt tänker på mig när ni skakar alla skak- och icke skakvänliga kroppsdelar i takt (eller i otakt - it's optional) under till exempel stängningen av alla klubbar som bara håller hov sommartid.
 
Vi hörs snart, flickor.
 
Och - jo: På bilderna ser vi mina nya favoritsandaler från Topway,  en beyond välsmakande drink som vi kalasade på vid Nice hippaste strandhäng - Hi Beach, samt smycken som är lånade av L och helt fräckt medtagna hit. Jag har ingen aning om var de kommer ifrån, men jag gillar kombon skarpt och har alltid haft en soft spot för turkos.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela