OHYESOHYES

LAST BUT NOT LEAST

Publicerad 2012-08-07 13:51:24 i MUSTHAVES,



LAZY DAYS.
Nu? Sista strandhänget. Jag, en skiva vattenmelon och en stor flaska vatten ska placera oss nära havet och spana på vågorna med denna beyond smashing spellista i öronen.

Jag hade inte sagt nej till att drapera mig i ovanstående killer-bikini från Chloé, men eftersom jag aldrig haffade sötnosen när den fanns på marknaden (huge mistake, som jag än i idag ångrar bittert och försöker släta över genom att i ren frustration klippa likadana kanter på till exempel mocka-shorts) får jag nöja mig med ett batiksubstitut från Calvin Klein (naturally också way tjusigt, men ändå).

Förresten - ser ni att bikinin är i kräppat material? Ser ni? Ser ni hur perfekt den är? Ser ni hur mcyket den vill vara ett tårtpapper och nästan lyckas? Ser ni det, eller?

Dör.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-08-07 20:45:20

Jag ryser varje gång jag ser den där. DÖR! Xx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela