OHYESOHYES

GUARANTEED TO BLOW YOUR MIND

Publicerad 2012-08-22 20:30:10 i INSPIRATION BUCKET,



































SPECTACULAR.
Jag har har spenderat de senaste dagarna (as told) djupt nedgrävd i Planet Earths förunderliga värld, där jag har insett att livets mening är att mata sengångarbäbisar och rädda kajmanägg undan rödsvansade mini-björnar. Eller något.

Så medan jag funderar på hur jag ska ta mig till sydligare breddgrader (nej - second hand-shopping i Frankrike räknas inte, chiquitas) kan ni högerklicka och spara dessa bilder. Annars är ni faktiskt nästan galna.

Djur och natur är underskattat och utan tvekan mitt stora intresse.

Alla bilder kommer från National Geographic.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela