OHYESOHYES

Wishful thinking

Publicerad 2011-11-27 21:51:07 i MUSTHAVES,



BUSY SIDEWALKS. Girls, jag fixade det inte. Och jag visste det ju. Att jag skulle sakna er för mycket. Så tills vidare är det öppet här igen, och jag lovar att uppdatera så fort den way hippa inspirations-andan faller på, och när jag inte är upptagen med att dricka färgglada drinkar eller panikskriva meterlånga essäer efter midnatt.

However måste första advent firas med en önskelista, och ovanstående dör jag lite för. Förslagsvis skramlar ni allihop och postar mig mus-flatsen redan i nästa vecka. Jag skulle bli lycklig.

Bok: Modelegend mellan pifiga pärmar. Att dyka ned i istället för att ta sig ut i vinterkylan, till exempel. Jag ska studera den mycket noggrant och lära mig allt som Carine tycker att man borde lärt sig för länge sedan.

Herrskor:
Slippers i sammet. Jag måste verkligen ha. Löjligt coola. Härifrån.

Hatt:
På den afrikanska stäppen tänkte jag se très fashionabel ut medan jag klappar på elefanter och solar mig kolabrun under de våghalsiga utflykerna. Då behövs en tjusig hatt, och om jag inte misstar mig helt borde denna från Etro göra susen.

Hårolja:
Varenda människa har tipsat mig om detta inglasade underverk. Plus att det i princip räknas som medicin för håret, och medicin vill man knappast snåla med. Således - ska införskaffa snarast för att inom kort uppnå maximal svall-faktor.

Läppstift:
Illrosa från Chanel. Mitt förra försvann på en flygplats (så världsvant, inte sant?) och jag saknar det fortfarande.

Flats:
Mitt hjärta slår en disco-rytm så fort dessa gnagare gör sig påminda. Jag har klämt och klämt och klämt och klappat och trånat i fyrå år nu. På riktigt. Det börjar bli dags, tror jag bestämt.


Kära tomten... Well, you get the point. Helst mus-ballerinorna. Annars vad som helst. Och glöm inte att jag befinner mig nedanför ekvatorn på dopparedagen. Kan vara värt att notera, så att paketen dyker upp i tid och sådär.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-11-28 09:47:34

Har saknat dina updates! xx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela