OHYESOHYES

Tuesday's grey and Wednesday too

Publicerad 2011-06-29 00:52:33 i BON VOYAGE,

DAY LONG. Godkväll, dears. Idag har vi sprungit runt halva stan, ställt till med fantastisk frukost, ätit lunch på vårat très nya favoritställe, beställt hemskt trevlig spagghetti vongole-middag på Le Grimaldi, och... Well, ni fattar.

09:00. Penrich-frukost på vårt tjusiga boulangerie. Jag fick äran att handla bröd. Lyckliga jag.



11:00. Strandhäng kändes helrätt när solen stod som absolut högst på himlen.



12:30. Fasligt hipp tofu-sallad till lunch. Jag gillar det skarpt. 



14:00. Vi firade en hemskt lyckad resa med vattenmelon-Mojitos. Smashing.




17:00. Jag ville shoppa way piffig second hand men underbara Madmosielle hade toppenstängt.



19:00. Vi vägde upp vårat minor backstep med middag på Le Grimaldi.



E beställde råbiff och trots min eminenta pasta blev jag aningen avundsjuk, eftersom Le Grimaldi's råbiff är bland det finaste som finns.



Imorgon stoppar jag ned mitt pick och pack i en svart läderväska och flyger hem. Dock, kära ni, fyller jag 18 piffiga år i ungefär samma veva, så jag antar att jag överlever. Right.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela