OHYESOHYES

//Squarely on my desk//

Publicerad 2011-01-17 09:04:03 i HOTNEWS,


Kolapastiller inhandlade i somras när solen sken nästan jämt.


På mitt för ovanlighetens skull hemskt välstädade skrivbord samsas detta.


STILLEBEN. Idag blickar jag ut över en ask franska karameller, piffiga plånböcker, min finaste Mac-goding samt ett par stackars solglasögon som aldrig verkar vilja komma till användning.

Oh, well. Nu springer jag och O på brunch hos snygga L innan veckan drar igång på riktigt. Hur trevligt, då? Jag tror helt enkelt att jag vill slå ett slag för de här spontanträffarna, måndagsbruncher, till exempel. Don't nock it 'til you try it.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-01-17 18:20:34

det var supergott ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-21 13:28:32

Du och din fina blogg :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela