OHYESOHYES

//Just searching for some shade//

Publicerad 2011-02-24 13:18:49 i HOME SWEET HOME,


Chockrosa färgbonanza på piffigt urinånarvis.


Tre gånger trés tjusigt.


Något i den här stilen letar jag efter, förstår ni.


CATCHER. För några helger sedan slog jag klackarna i taket hos J's snygga polare A, som förutom en urtjusig birma även hade pyntat sitt bohag med en fantastiskt hipp drömfångare. Sedan dess har jag varit, well... En aning obsessed.

Drömfångarna ovan kommer härifrån.

Lagom indian-catchy med hippie-vibbar känns som någonting för mig. Om inte annat lär jag sova som en prinsessa. Tjusigt värre.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-02-24 16:41:28

Åh vill också ha! Tjusigt!

Postat av: evelina carlson

Publicerad 2011-02-26 03:28:51

så himla fint ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela