OHYESOHYES

Back in patterned bags

Publicerad 2011-12-31 14:11:22 i ACCESSORIZE,





Medan vi sprang gata up och gata ned i Zanzibar hann jag svira iväg och plocka på mig denna mönstrade bad boy, som jazzar upp vilken outfit som helst. Mönstret får alla rätt av mig, och eftersom jag alltid kommer att ha en soft spot för mocka slog det gnistor om oss två så fort jag äntrade butiken. Vid tidpunkten fyllde strandlektyr, solglasögon och förfriskningar min nya polare, så - for your eyes only presenterar jag innehållet i min way afrikanska strandväska.

Idag trängs skinnhandskarna med halstabletter och återfuktande handkräm. Kom inte och säg att livet ovanför ekvatorn inte är glamoröst, flickor.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2011-12-31 14:24:53

Vilken härlig blogg du har! :) Och riktigt fin väska ! Gott nytt år!

Postat av: Ulrika Sandström

Publicerad 2011-12-31 14:50:08

Tack! Vad glad jag blir!

Postat av: Leone

Publicerad 2012-01-01 09:55:45

Nej livet kanske inte är så glamoröst här men med den snygga väskan kan man i alla fall låtsas ;)

Postat av: anna

Publicerad 2012-01-01 18:33:46

vilken fin väska :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela