OHYESOHYES

Do the dip-dye

Publicerad 2011-08-11 15:16:20 i KISS AND MAKE UP,





Jag är förvånansvärt sugen på hippa dip-dyelockar i höst.

HONEY, I'M HOME.
Aloha, darlings. Jag har cyklat i hagel, nattbadat och firat med piffig Irish Coffee som substitut för way dåligt väder. Nu är jag back on track.

För övrigt håller jag på att tröttna totalt på mitt blonda barr. Är det sedvanlig hösttristess eller borde jag faktiskt göra något fasligt drastiskt? Och i så fall - klippa, spara eller... Färga?

Just nu känns coola dip-dyekulörer à la ovan fruktansvärt tjusigt. Well, vi får se. Stay tuned, hörrni.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2011-08-11 23:37:20

Passa på! Man vet aldrig när man tappar sitt hår :) Ha kul medan du kan.

Postat av: Adèle

Publicerad 2011-08-17 00:20:20

jag vill jag vill jag vill. bra blogg!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-08-17 14:29:03

Så snyggt med färgade toppar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela