OHYESOHYES

Everyone knows the Monki, but the Monki...

Publicerad 2010-09-13 14:45:57 i SPARA ELLER SLÖSA,


...Knows no one.

Apropå finfina ränder - dessa snyggingar med lagom jag-bor-i-ett-kollektiv-och-äter-bara-nudlar-från-Himalaya-känsla känns precis lagom septemberpigga. Att de värmer när solen försvinner bakom träden är ju heller knappast helt fel. Världens piffigaste Marc Jacobs kan naturligtvis det där med mönster, och när plånboken tryter rycker tjusiga Monki in med ett eminent budgetalternativ. Smashing!

Slösa: Snyggt och aningen mer åt det mossgröna hållet från Marc by Marc Jacobs. 570$ på drömlikt trevliga Net-a-porter.
Spara: Budgetchica Monki kan ränder, de med. 250 kronor - som hittat.

Nu ska jag dra igånge med dagens göromål. Tjipp! 

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-13 18:00:14

hej snyggo! hoppas du mår bra. puss

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-13 18:37:50

Sv : haha, nejdå :) gulliga!



Gillar den dyra tröjan :)

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-09-14 22:08:08

Sara: Hallå där! Jadå, jag mår finfint!

Sara: Jodå, jag med...

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-09-14 22:08:30

Sara: Hallå där! Jadå, jag mår finfint!

Sara: Jodå, jag med...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela