OHYESOHYES

Blue Note Records

Publicerad 2010-09-30 07:25:20 i CHOOSE SHOES,


Bilden ljuger antagligen lite, de drar faktiskt mer åt det midnattsblå hållet.


Finfina kommande favoriter.


Se, kära ni, så sött.


MOCCA. Morning, sunshines. Igår sprang jag och snygga E på stan, men det blev för min del varken MBMJ-bag eller lackskor. Istället slog jag mig lös på ett par blå mockaballerinor (som till mit försvar ska säga kan bäras med strumpor i ända fram till... December. Ungefär) och en rutig cape.

Ballerinor: Blå mocka i sin piffigaste benämning - ballerinaskor signerade tjusiga Angela C, 755 kronor.

I eftermiddag ska jag möte upp hippa J (som precis kommit hem från bästa Barcelona) på ett par timmars Humlan-häng - hur trevligt? Precis, hörrni.

Nej, laters!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: danila

Publicerad 2010-09-30 17:32:44

vad med på blogg tävling och bli veckans blogg :D

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-09-30 23:12:58

Danila: Jag kollar in det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela