OHYESOHYES

The most remarkable masquerade

Publicerad 2010-10-24 19:40:52 i HAPPENINGS,



MASQUED. Hello, darlings! Idag springer jag på piffiga söndagsmiddagar och plockar fånigt lättförtjänta vuxenpoäng. Smashing.

However, jag har ju redan pratat om Vogues alldeles fantastiskt skruvade 90-årsjubileum en gång, men jag kan bara inte låta resten av bildbonanzan passera obemärkt - av två anledningar.

Dels för att de är très fantastiska och dels eftersom jag på fredag ska slå klackarna i taket hemma hos J. I sann Halloween-anda är utklädnad ett måste. Jag vill helst av allt dra på mig coola Anna dello Russos hippa krigshjälm, men... Nja, till och med jag har mina gränser. Så - inspiration är grejen!



Ett Spiderman-nät i sann Tyra Banks-anda vore kanske en idé? Eller jättegenomskinligt à la Natalia Vodianova? Eller en tjusigt schackrutig kroppstrumpa? Underbar vid bad hair-days, kära ni. Oh, well.

Detta, dears, tål att tänkas på. När Vogue fyller hundra tänker jag för övrigt vara där. Punkt.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: LaLizita

Publicerad 2010-10-24 21:17:46

coola bilder! Hoppas det blir en lyckad maskerad! :)



Sv. Tack så mycket! Vi får hoppas på det bästa..

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-25 16:56:41

galet snygga människor! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela