OHYESOHYES

Queen Dello Closet

Publicerad 2010-10-28 23:12:42 i HOME SWEET HOME,


Tigrar på golvet är hemskt vackert, om än rätt makabert.


Min nästa kuvertväska ska också ha mina initialer ingraverade.


Min och Annas enda likhet är kristallkronorna i garderoben. Jag kan leva länge på det, om jag känner mig själv rätt.


Smyckebonanza à la Russo.

HOME. Om jag fick välja en garderob i hela världen att ta över skulle valet falla på coola Anna Dello Russos. Precis där skattkammare möter famrors vind och Net-à-Portèrs dyrare avdelningar hittar man detta leopardklädda mekka för varje modejournalist tillika hobbyfashionist. Jag vill ha... Allt, tror jag.


Gotisk maskerad känns himla fint.


Oui - jag tar vilken som av dem.


Kattdjur verkar vara inredningsfavoriten.

Fast, dears - när man har allt, falnar kanske intresset då? Är inte hela nöjet till stor del att komma på nya lösningar för att efterlikna den där görsnygga Acne-kappan eller Missoni-klänningen med hjälp av en urtvättad H&M-trasa? Missförstå mig rätt, jag skulle då aldrig säga nej till en garderob som Annas, men, kära ni - inte kan den utveckla kreativiteten precis?


Provokativt religiöst... Och så en art deco-klacksko på det.


Ormar en masse.


En del premiärfoton lär ju coola Dello Russo ha samlat på sig under åren.


Capen kan du skicka hit på studs, Anna. Jag lovar att älska den som min egen.

Okej. Det är dödligt fint. Och jag är dödligt stressad, men, pumpkins - imorgon står världens mest efterlängtade semester för dörren. Jag kickar igång den med Halloween-galej iförd svart pageperuk. Frågan (som snälla J så trevligt uppmärksammade idag) är vad jag faktiskt ska föreställa, men - hey, det löser sig.

Nu - bedtime. Dröm ljuva drömmar om garderober lika stora som Drottningholms Slott, darlings.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-10-29 22:15:58

Åh så fräsig & underbara ting!!!!

Postat av: STHLMANDSOUTH

Publicerad 2010-10-31 22:36:13

OH LALALLALA VILL HA ALLT!

Postat av: julia

Publicerad 2010-11-01 07:16:19

WOOW, vilka bilder! Trevlig måndag!

Postat av: Fredrika

Publicerad 2010-11-01 20:30:39

Så himla läckra bilder!!

Postat av: Ebba

Publicerad 2010-11-11 20:38:17

åååååååh jag vill ha ett nytt blogginlägg från diiiiig!

Postat av: Agnes

Publicerad 2010-11-14 19:46:53

tror att jag dör lite.. så otroligt snygga bilder. vill flytta in i dom och leva ett nytt liv med en ny garderob. kramar

Postat av: hanna:

Publicerad 2010-11-17 13:34:08

uppdatera mathilda okii kom tillbaka till bloggvärlden <333

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-01 12:33:33

mathilda, vad hände? jag vill ha meeera inlägg. Cause i love it

Postat av: Layla

Publicerad 2010-12-01 19:53:18

Åh, orm smycken är så fina! <3

Postat av: http://www.phantasticfashion.blogg.se/

Publicerad 2010-12-01 21:16:00

Tycker du har en grymt snygg bror, dags att skriva ett inlägg om honom? ;)

Postat av: Johanna S -sthlmandsouth

Publicerad 2010-12-19 02:09:18

Mathilda we want more more more !!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-06 19:04:29

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela