OHYESOHYES

Give it up for the cashmere mafia

Publicerad 2010-10-25 11:16:54 i HAPPENINGS,


B var just helt läskigt filmstjärnegallant.



Jag agerade mafia-wife och bar svart damhatt - som snygga F la beslag på straight away, förståeligt nog.


Alla vet att den italienska maffian dansar allra bäst.

MAFIA. Tusiken, jag är fantastiskt trött och vill helst av allt bara snabbspola tiden fram tills fredag, Halloween och semester. Oh, well.

Jag bjuder på en trevlig återblick på en annan way underbar maskerad, hemma hos snygga M (som numera befinner sig i Paris). Temat för kvällen var maffia och efter en hel del pokerspelande, dansande och mimande till passande sångtexter var succén ett faktum. Maffiaboss - någonting för fredag, möjligen?

Nu, dears, rusar jag. Laters!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-10-25 19:15:09

Så kul med maskerad:)

Postat av: Marcus Å

Publicerad 2010-10-26 07:24:26

Härligt med maskerad!

Postat av: julia

Publicerad 2010-10-26 15:05:47

härliga bilder!

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-10-26 15:08:17

Va skoj, ni ser ut att ha det riktigt trevligt tillsammans :-=

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela