OHYESOHYES

Veckorevyn goes ego inspiration

Publicerad 2009-05-04 07:26:03 i HAPPENINGS,


Vi satt i solen på bästa Depå.


Läget i solen är oslagbart!

MISSED. Men, snyggingar, jag har ju helt glömt bort att berätta att jag och snygga Hanna sprang på VR-event häromdagen. På härliga Ambassadeur på Kungsgatan serverades det smoothies en masse bland trevliga bloggerskor. Utanför sken å andra sidan solen, så jag och hippa Hanna svirade vidare med två goodie-bags, efter varsin manikyr, till beyond bästa Depå i Birgerjarlspassagen.

Stans godaste mango-/myntasmoothies med hälsoshots serveras här och läget är oslagbart på eftermiddagen. Gå dit, snyggingar, för nu väntar skola och yoga i regnet för min del.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-05-04 08:16:52

och ni är så jäkla snygga!

Postat av: sofia

Publicerad 2009-05-04 12:25:06

svar: tack tackare tackast! :D

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-04 15:01:50

snyggon ni är<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela