OHYESOHYES

Good news - I'm back!

Publicerad 2009-03-29 21:56:37 i HOTNEWS,



YESBOX. Guess what darlings - blogglusten vann över inspirationstorkan och jag insåg, någonstans mellan Stockholmsvåriga snöstormar och en garderobsrensning att jag knappast lär klara mig länge till utan er. Jag saknar det som tusan.

Vad som har hänt mellan Drew för W-magazine och Earth Hour, typ? Ja, ni vet, jag har shoppat loss, firat en tidig vår som snart byttes mot snöslask och svirat runt iklädd klackar med worlds best girl friends typ. Men nu är semestern över och jag bör vara way back on track.

Och vet ni vad? Jag tror att jag redan gillar det. Ciao!

PS: Jo, snyggon. Ni får hjälpa mig på traven, simply. Vad vill ni se, bilder, vardag, outfits - keep'em coming.

Kommentarer

Postat av: Elle

Publicerad 2009-03-29 23:13:32

gah, FINALLY!

vad jag vill se mer av är nog allt som du skrev: bilder, vardag och förstås dina lovely outfits :) puss

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-30 13:35:56

yeah!! you are back ;)

Postat av: kristina

Publicerad 2009-03-30 17:24:37

dina texter är klockrena! fortsätt. mer outfit bilder skadar inte heller, sedan kanske andra roliga bilder på allt möjligt!

Postat av: KRISTINA

Publicerad 2009-03-30 17:25:30

dina texter är klockrena! fortsätt. mer outfit bilder skadar inte heller, sedan kanske andra roliga bilder på allt möjligt!

Postat av: FINA

Publicerad 2009-03-30 18:45:27

så kul att du är tillbaka!!!

Postat av: en glad kompis

Publicerad 2009-03-31 23:22:10

du är tillbaka !!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela