OHYESOHYES

THE DAILY FEATHERS SAYS BLACKBEIGE

Publicerad 2008-12-22 14:04:52 i TRENDMAKER,




DONE.
Gosh, finally, liksom. Allt är beyond inhandlat och jag har slutligen blivit med praktiskt tjusiga vardagsklackar signerade Din Sko, men, hey, en sak i taget, darlings. Rände runt, lyckligtvis i galleriorna, gjorde jag iförd slitna jeans och fyndklackar från sommarens USA-resa.

Nu? Jo, men precis. Ciao!

Tischa: Levi's, herr, så.
Fjädrar: Forever Forever, då, Forever21. $3,60.
Väska: Gammal och lätt nyfyndad, Mexx. Piffigt.
Jeans: Klippta goldies, slitna till oigenkänslighet, snyggon.
Klackar: Budgetkedjor all over, dagen till ära. Men Primark gör jobbet, £6.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-22 14:10:23

Snygg du är:)

Postat av: sofichelle

Publicerad 2008-12-22 15:34:32

snygga jeans!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-12-22 15:57:30

Utrolig fint!

Postat av: Robin Doyle

Publicerad 2008-12-22 19:16:21

Hej mathilda sötnos!

jag ville bara tipsa om Ben&Jerry's receptbok, där det bland annat finns deras recept på cookie dough-glassen.



Ha det prima, så hoppas jag att vi hörs någon dag angående fikat.



Puss!

Postat av: LOVISA

Publicerad 2008-12-22 20:58:50

snygga människa!!



http://tidtid.blogg.se

Postat av: Rebecka

Publicerad 2008-12-22 22:40:04

Du är så himla vacker!!!!

Postat av: ninni

Publicerad 2008-12-22 23:00:21

du är snygg bruden

Postat av: Johan

Publicerad 2008-12-22 23:27:50

Hej du, du verkar gilla att posa framför kameran ;).

Nåja, du gör det bra ju, fina bilder och kläder tycker jag! Väldigt fint hår också om jag får tillägga det :). Nåja,



Du verkar ha koll på det här med bloggande.



Själv är jag en nykomling här inom bloggvärlden, men det verkar som du har skapat en blogg som folk tycker om. Härligt. Mitt tema ligger under fotografering och nu tänkte bara meddela en lite grej:



Jag har ett erbjudande du hade kunnat ge till dina läsare, eller kanske t.o.m. dig själv om du tycker jag är tillräckligt seriös, som en liten julklapp. Länka till min blogg, där har de chansen att få bli modell för en dag, är inte det perfekt med tanke på att det här är en modeblogg? :)



Nu kanske du tycker det är lite löjligt eftersom du själv footar, eller kanske tycker att jag verkar lite ung, men jag har dock en del erfarenheter från en av mina vänner som är bland de topp 30 inom modefotografering i europa. Han har lärt mig mycket, och ja, resten förstår du nog själv.







Men du länkar bara om du känner att det passar dig, hör av dig om du har frågor!,







God jul! :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela